loading...
sms021sms
sms474 بازدید : 118 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

SMS

توجه: دقت داشته باشید ، فقط عزیزانی كه از اپراتور اول تلفن همراه استفاده می كنند قادر به ثبت نام در این سایت هستند .

- ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان ! :


اگر تا به حال از طریق اینترنت اقدام به ارسال پیام كوتاه كرده باشید ، حتما دیده اید كه اس ام اس های ارسالی شما از طرف شماره ای شبیه ۳۰۰۰۷۹۸۵ و یا گزینه های مشابه ارسال میشه كه شماره شركتی است كه از خدمات پیام كوتاه استفاده می كنید .

و همیشه SMSهای شما از طرف آن شركت ارسال می شود .

اما سایتی كه قصد معرفی آن را داریم به شیوه ای باور نكردنی ، اس ام اس را از طرف گوشی شما ارسال می كند .....دقیقا مثل اینكه شما با گوشی خودتان اقدام به ارسال SMS كرده اید .... طرف مقابل شماره ارسال كننده را شماره موبایل شما خواهد دید .... نه ۳۰۰۰۰ و غیره ....

مزیت دیگر این سایت اینه چون اس ام اس رو از طرف گوشی شما ارسال می كنه اگر طرف به اس ام اس شما جواب بدهد جواب آن به دستان خواهد رسید در صورتی كه در دیگر سیستمها به دلیل استفاده از شماره های شركتهای ارسال اس ام اس ، پیام در صورت جواب داده شدن به دست شما نمی رسه !

- اس ام اس هایی بدون تبلیغات :


مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است .... که مطمئنا میتونه جالب باشه . شما خودتون سایتی رو سراغ دارید كه بدون هیچ تبلیغی بتونید اس ام اس رایگان باهاش بزنید ؟ مطمئنا نه !

اما این سایت پیام های شما را بدون تبلیغات ارسال می كند !

- ارسال اس ام اس به سراسر جهان :

مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به تمامی كشورهای جهان است ... (دقیقا برعکس اکثر سایتهای ایرانی که تنها امکان ارسال پیام کوتاه رو فقط برای ایران دارند) .


- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report :


یکی دیگر امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد ، امکان اطلاع از وضعیت پیام (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در همه سایتها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیام شما ، پس از ارسال به نمایش در می آید به معنای Delivery Report نمی باشد بلکه آن پیغام تنها شما را از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند ، نه گزارش پیام رسیده به شخص .

به خاطر همین موضوع است که مثلا شما در سایتی اقدام به ارسال sms می کنید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است در حالی که به دلیل بروز مشكلاتی ،هیچ وقت آن پیام به دست دوستتان نمی رسد ! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید) . همچنین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مثلا مشترک مورد نظر در دسترس نباشد و یا گوشی فرد موزرد نظر خاموش باشد . تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاع می دهد که پیام شما به دست وی رسیده است .


- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن :


با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحی ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .


- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود :

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه مقدار پیام کوتاه می توان با این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید اما نگران نباشید ، شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید . پس زیاد نگران نباشید ... خدا بزرگه ....

همچنین قادرید تا در هر لحظه لیست كسانی كه دعوت نامه شما را دریافت كرده و در سایت ثبت نام كرده اند را به همراه اعتبار جایزه خود بابت معرفی دوستتان به این سرویس مشاهده كنید .

- امكان ارسال پیام كوتاه در زمان و تاریخ مشخص :

یكی دیگر از مزیتهای جالب این سایت اینه كه شما می تونید یك پیام را هم اكنون ارسال كنید ولی در زمان و تاریخی مشخص به دست دوستتان برسد !

مثلا فرض كنید می خواهید به مناسبت جشن تولد دوستتان ، یك پیام كوتاه برای وی ارسال كنید تا در هنگام جشن تولد ، مشاهده كند .....مطمئنا وقتی در كنار دوستتان نشسته اید و موبایلی نیر در دستتان نیست و دوستتان SMS شما را دریافت می كند ، تعجب خواهد كرد ....

همچنین می توانید پیامی را برای نیمه های شب برای دوستتان ارسال كنید تا وی را از خواب بیدار كنید ! در حالی كه همان موقع شما در خواب هستید !

و هزاران فكر خفن دیگه كه خودتون بهتر می دونید ...


- امكان ارسال پیام گروهی :


یكی دیگر از قابلیتهای جالب این سایت امكان ارسال یك پیام برای تعداد زیادی از دوستانتان است ، مطمئنا این بخش هنگام ارسال پیامهای تبریك (مثل سال نو) و یا ارسال پیام های كوتاه تبلیغاتی به دردتون می خوره .

- مدیریت پیامهای ارسال شده :


در بخش دیگری كه در سایت فوق قرار دارد ، قادرید تا آرشیو كامل پیام های ارسال شده را مشاهده كنید .

همچنین وضعیت Delivered Report پیام های كوتاه كه قبلا در مورد آن توضیح دادیم نیز در همین بخش قابل مشاهده است .

جهت ثبت نام در این سایت كافی است ابتدا به آدرس اینترنتی زیر بروید:

http://www.sms.bi/en/index.go


حال با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه خواهید شد كه جهت مشاهده سایت به زبان انگلیسی می بایست بر روی دكمه ای كه به منظور تغییر زبان سایت به انگلیسی قرار داده شده است كلیك كنید :

SMS

سپس زبان سایت ، انگلیسی شده و جهت ثبت نام لازم است بر روی لینك ثبت نام كه با عنوان Sign Up مشخص شده است ، كلیك كنید .

SMS

حال در صفحه موجود لازم است فرم ثبت نام را پر كنید كه به شرح هر كدام می پردازیم

SMS

1- در قسمت اول نام و نام خانوادگی خود را تایپ كنید ، دقت كنید این نام می تواند جعلی یا نام مستعار خودتان باشد اما حتما باید شامل دو قسمت باشد :

مثلا : Mohamad Mobilestoon یا Mobilestoon Com و كلماتی مثل mobilestoon و یا Mohamad به تنهایی قابل قبول نیستند .

۲- در قسمت شماره ۲ می بایست یك ایمیل معتبر از خودتان را وارد كنید ، دقت داشته باشید ، این سایت یك كد فعال سازی به ایمیلی كه درج كردید خواهد فرستاد كه برای ادامه ثبت نام به آن نیاز خواهید داشت ، پس حتما یك ایمیل معتبر وارد كنید .

۳- در قسمت شماره ۳ می بایست یك كلمه عبور برای خود انتخاب كنید و در كادر بعدی نیز همان را تكرار كنید .

۴- در قسمت شماره ۴ كشور ایران را انتخاب كنید .

۵- در قسمت شماره ۵ می بایت شماره موبایل خود را بدون ۰ اول آن درج كنید ، به طور مثال اگر شماره موبایل شما ۰۹۱۲۱ باشد می بایست در كادر فوق ۹۱۲۱ را تایپ كنید . دقت داشته باشید این سایت تنها برای مشتركین اپراتور اول قابل پشتیبانی است ، لذا چنانچه از سیم كارت های اپراتورهای دیگر از قبیل ایرانسل یا تالیا استفاده می كنید ، قادر به ثبت نام و استفاده از امكانات این سایت نمی باشید .

۶- در بخش شماره ۶ می بایست سن خود و جنسیت خود را انتخاب كنید .

با كادر Possible comments كاری نداشته باشید .

۷- در بخش شماره ۷ می توانید ابتدا تعیین كنید كه اگر تنها ۱۰ اعتبار داشتید یك ایمیل برای شما اتوماتیك ارسال شود كه ضروری به نظر نمی رسد و بهتر است این گزینه را انتخاب نكنید

اما قسمت I unconditionally accept The terms of use by submitting this form را جهت پذیرفتن شرایط سایت حتما می بایست انتخاب كنید (به اصطلاح تیك بزنید) .

سپس بر روی دكمه Submit كلیك كنید .

حال با پیغامی مواجه خواهید شد كه به شما اطلاع می دهد ، ثبت نام شما انجام شد و جهت اتمام مراحل ثبت نام لازم است تا بر روی لینكی كه به ایمیل شما فرستاده شده است كلیك كنید .


وارد اكانت ایمیل خود شوید و ایمیل مبوطه را بازگشایی كرده و بر روی لینك ارسالی كلیك كنید (در صورتی كه با مراجعه به ایمیل خود آن را در Inbox نیافتید ، شاخه Bulk یا Spam ایمیل خود را نیز چك كنید) .

سپس اكانت شما فعال می شود .

پس از ورود به حساب كاربری خود ، می بایست شماره موبایل خود را در كادری ، بار دیگر وارد كرده و تایید كنید تا یك كد فعال سازی به موبایل شما ارسال گردد . سپس كد مورد نظر را در كادر مورد نظر تایپ كنید.

بعد از وارد شدن به سایت با Username و Password خود در منو بالا قسمت Send روی SMS کلیک کنید .

برای وارد کردن شماره فردی که می خواهید بعد از شماره 98 وارد کنید , Send رو بزنید.

sms474 بازدید : 114 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (1)

اس ام اس های ایرانسل در آینده ای نزدیک! (آخر خنده)


ایرانسل
 
- مشترک گرامی چه خبر؟
مامان بابا خوبن؟،
علی کوچولو چه طوره؟
الهی ایرانسل قربونش بره.

 
- مشترک گرامی با ۶۴۵۲۰۰ ریال شارژ دیگر برنده ۱۵۰ تومن شارژداخل شبکه بشوید!

 
- مشترک گرامی چته؟
چرا تو فکری؟
عاشق شدی؟
آخه بدبخت! با این وضع گرونی کی عاشق می شه؟ ها؟

 
- مشترک گرامی تو مسابقه ما شرکت کن با ۲۰ لیتر بنزین جایزه !
با این کار مشت محکمی تو دهن همراه اول بزن!

 
- مشترک گرامی یه طرح دارم بهاره.
یکی سیم کارت بخر
یکی ببر
یکی میارم در خونتون
یکی می دم به عموتون
یکی هم واسه عمتون


- شونصدمین جشنواره ایرانسل در قلی آباد خرمن دشت. از 1 فروردین لغایت 29 اسفند هر سال ، با خرید هر سیم کارت ایرانسل هفتاد سیم کارت اعتباری جایزه بگیرید. همه روزه از ساعت 1 نصف شب تا 2 ظهر و از 2 ظهر تا 1 نصف شب. شما می توانید با پرداخت سالیانه مفت هزار ریال از کلیه خدمات ایرانسل برخوردار شوید..

 
- استخر سیم کارت ایرانسل افتتاح شد. شما می توانید در این استخر که از سیم کارت پر شده است، شنا کنید و به از هر کجا به کجای ایران فقط دقیقه ای هفتصد میلیون تومان تماس بگیرید.


- سیم کارت یک بار مصرف و بهداشتی ایرانسل به بازار آمد. این سیم کارت ها را بعد از هر بار استفاده بشکنید و دور بریزید. و سیم کارت دیگری با میلیونها جایزه ارزنده و نفیس دیگر جایزه بگیرید.
sms474 بازدید : 121 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

اس ام اس ابراز همدردی
از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .
.
.
.
.
sms ابراز همدردی
کاش آن شب را نمی آمد سحر

کاش گم در راه پیک بد خبر

ای عجب کان شب سحر اما به ما

تیره روزی آمد و شام دگر

دیده پر خون از غم هجران و او

با لب خندان چه آسان بر سفر

ای دریغ از مهربانی های او

دست پر مهر آن کلام پرشکر

غصه ها پنهان به دل بودش ولی

شاد و خرم چهره اش بر رهگذر

در ارزان زان ما بود ای دریغ

گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر

تا پدر رفت آن سحر از پیش رو

بی نشان را خاک تیره شد به سر

پیامک ابراز همدردی

.
.
.
.
پیام ابراز همدردی
با کمال تأسف باخبر شدیم(…….)دار فانی را وداع گفت. این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و  از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم
.
.
.
.

مرگ هرموجود زنده بجزخالق یکتا  و فنای دنیا؛ خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم ازخداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا برایشان وطول عمر بازمانگان آن مرحوم  همراه با سلامتی وحسن عاقبت شان خواهانم
.
.
.
.

(( انا لله و انا الیه راجعون ))

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان  تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

((روحش شاد و یادش گرامی باد))


SMS sympathyProf Mrhvmh pray for God's mercy and patience of God, to Your Excellency and the other mourners would like to ask.....sympathy smsI wish it was not night magic
I lost badly in the Courier News
What a magic night but we Gunn
The day was dark and dinner again
There full of blood and he was sad Hejran
How easy to travel with smiling
He denied the goodness of a
Word of the Persian month Mehr hands full Prshkr
But the heart of the hidden sorrows Bvdsh
His face frisky on the way
We had the cheapest rates in withheld
The treasure was hidden and barren soil
The father went to the Magic ahead
Without the dark soil was found to
SMS sympathy....Message of sympathyUnfortunately, we were informed (...) having died. Mhtrmshan condolences to his family over this tragedy, and we ask Allah for forgiveness for the deceased family, we pray Jamil wait Mhtrmshan....
Live Hrmvjvd death Bjzkhalq Fnay unique and the world off the candle light service within my condolences to his family, respected the great degree removed unique Azkhdavnd Drbhsht exquisite grace and line length for Vrhmt Prvrdgarby counterpart Omar Hassan last survivors of the deceased along with their health Khvahanm....
((Anna Anna layer grinder and return))
Here it is through this medium that's family and other relatives serving this painful ordeal expressing condolences and wishes for the deceased, and Forgivness Jzyl wait for his relatives pray to God Almighty
((God bless his soul and give him a Dear Wind))



منبع http://smskhor.blogfa.com/post/94#ixzz2kTM5RVqQ
sms474 بازدید : 99 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

اس ام اس ضدحال اساسی



ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ          &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


گفتم بیا  گفت پاهایم یخ زده
و من به پایش سوختم
گرم شد
رفت به سوی دیگری           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


خیابان چقدر سبز شده است از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


زخمی بود
درمانش که کردم ، زخمیم کرد و رفت           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


نترس حوا  سیب را با عشق گاز بزن
آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


انگار حرف ر اضافس
به هر کس گفتم درکم کن ، دکم کرد            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت
خودم را گول میزدم که در حد منی            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


آنقدر زیبا عاشق او شده ای که آدم لذت می برد از این همه خیانت
روزی هم اینگونه عاشق من بودی
یادت هست لعنتی ؟           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


بعضی ها خود را یکرنگ می پندارند ؛ آری که به راستی یک رنگند اما سپید را کافیست یکبار با منشور گذر زمان دیدشان تا فهمید که همه رنگهای عالم را بلدند            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ، برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


چقدر احمقانه است از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن
مثل من که از تو انتظار عشق داشتم            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


بر تخته ی سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی
گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است ، پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


پشیمانند کفش هایم که این همه راه را ، راه آمدند با نیامدن هایت            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


به گوش خدا برسانید آدم این حوا سالهاست که رفته است
این حواى تنها را برگردان پیش خودت
بهشتش را نمیخواهم ؛ به جهنمش هم راضىم ؛ هرجایى باشد جز این دنیا
این دنیا زیادی بوى آدم گرفته است            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


کاش حرف دلمو به چاه مستراح میگفتم اما به تو نه            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


گفت دهانت بوی شیر میدهد و رفت
به او بگویید حالا بوی دروغ میدهد ، برگرد            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد
به همین روزهای من که رفتی            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


میدونی چیه رفیق ؟
اگه از زندگی کسی میری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


تنهایی تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن تو            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


آرام می روم ، آنچنان آرام که ندانی کِی رفته ام  اما وقتی جای خالیِ مرا ببینی ، آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمانِ رفتنم را فراموش نکنی            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ به او ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ یک ﻗﺮﺹ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺸﯿﺪﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺁﺧﺮ ﺷﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


حس خوبیه  به خودت میای میبینی به کسی که رهات کرده و بدجور بهت ظلم کرده دیگه نه نیازی داری نه احساسی ولی اون داره از بی تو بودن میمیره            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


بغض ها را گاهى باید قورت داد ، عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


همیشه از این می ترسم که نکند جفت من با دیگری جفت شود و سهم من فقط جفتک باشد            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


دیگر نه اشکهایم را خواهی دید
نه التماس هایم را
و نه احساسات این دل لعنتی را
به جای آن احساسی که کشتی ، درختی از غرور کاشتم            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


هی لعنتی ، میخواهم توصیفت کنم :
خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی
آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی
کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی
و من دیوانه نبودم            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


ببین چقدر عمرم برایش کوتاه بود که به من میگفت : گلـــم           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


فهمیده ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


آهای گاو
این انسانها چیزی از ما شدن نمیفهمند ، حالا تو هر روز هی بگو : ما ما ما           &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻤﻼﺗﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺳﺨﺘﯽ ﺳﺖ ﺧﻠﻊ ﻣﻘﺎﻡ ﺷﺪﻥ ؛ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺮﻓﯿﻊ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


من آغوشی کسی را دوست دارم که بوی بی کسی میدهد نه بوی هرکسی            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


یکی برای هر نفس حوایی دارد و دیگری هوایی برای نفس هایش ندارد            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


دنبالمخاطب خاص نوشته هایم نباشید
ارزش خاص بودن را نداشت            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


بعضی از آدمهارا باید از دور دوست داشت ؛ نزدیکشان که میشوی بوی تعفن غرور آزارت میدهد ، شکسته میشوی و میرنجی و میگریزی            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن : تو خیلی خوبی  من لیاقت تو رو ندارم
بی لیاقت های عزیز لطفا برای رفتن یه ذره خلاقیت به خرج بدین            &&& SMS ZEDE HAL


S
M. اس ام اس ضدحال
S


احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه           &&& SMS ZEDE HAL




  • منبع http://smskhor.blogfa.com/post/2545#ixzz2kTKJtaRI
    sms474 بازدید : 96 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

    اس ام اس های خنده دار فیس بوکی جدید

    اس ام اس فیس بوکی



    خـــاطــرات هـمـه دخــتـرا شـبــیـه بـه هـمـه.***************

    فـقـط اسـم پـسـراش بـا هـم فـرق مـی کـنـه!
    .
    .
    .
    .
    یه پسرت تو دانشکدمون قیافش شبیه بقیه پول خیار شوره،
    اونوخت همیشه حلقه ازدواج میکنه دستش میگه میخوام دخترا فکر کنن ازدواج کردم
    مزاحمم نشن!!***
    من اگه اعتماد به سقف اینو داشتم الان با جنیفر لوپز زیر یه سقف زندگی میکردم***
    .
    .
    .
    .
    طرف مامانش بهش گفته الهی قربون قد و بالات برم
    بعد اومده تو پروفایلش زده Model***
    .
    .
    .
    .
    ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﺸﻖ ﯾﻨﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐـﺮﺩﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﮐـِﺶ!***
    .
    .
    .
    .
    جواب یه حرفایی فقط یه ” نفس عمیـــــــــــــقه”…!***
    خوب بهش فک کنی میرسی به حرفم!
    .
    .
    .
    .
    پشه اومده خونمون

    مامانم میگه:

    بذار خونتو بخوره سنگین شه بکشیمش

    شب نیاد داداشتو بخوره !

    من مامان بابای واقعیمو میخووووواااااام***
    .
    .
    .
    .
    یکی از فانتزیام اینه که اسم دخترمو بزارم مروارید ،

    مامانش هم حتما اسمش صدفه!!

    حتما منم جلبکم***
    .
    .
    .
    .
    جوک خنده دار
    بابام خسته و کوفته از سر کار اومده خونه بهش میگم سلام بابا!!***
    میگه: ببین پسرم:
    سلام سلامتی میاره!***
    سلامتی شادی میاره!***
    شادی عشق میاره!***
    عشق همسر!***
    همسر بچه***
    بچه دردسر
    دردسر بدبختی
    بدبختی مریضی
    مریضی مرگ
    پس سلامو زهر مار
    برو بتمرگ پاى فیسبوکت***
    .
    .
    .
    .
    از پسر داییم ۴ سالشه میپرسم ۱۰ تا جوجه داریم گربه ۶ تاشونو میخوره**
    چند تا باقی میمونه ؟
    میگه : اون دیگه جاشونو یاد گرفته میاد بقیشونم میخوره !!!
    ینی خود گودزیلان اینا
    .
    .
    .
    .
    خـــاطــرات هـمـه دخــتـرا شـبــیـه بـه هـمـه. . .

    فـقـط اسـم پـسـراش بـا هـم فـرق مـی کـنـه!
    .
    .
    .
    جوک خنده دار
    .
    یه پسرت تو دانشکدمون قیافش شبیه بقیه پول خیار شوره،***
    اونوخت همیشه حلقه ازدواج میکنه دستش میگه میخوام دخترا فکر کنن ازدواج کردم
    مزاحمم نشن!!

    من اگه اعتماد به سقف اینو داشتم الان با جنیفر لوپز زیر یه سقف زندگ میکردم***
    .
    .
    .
    .
    گفتگوی کاملا واقعی بین دو دخدر در تاکسی:
    اولی: مربی تئاترمون قبلا دستش تومور داشته
    دومی: تومور مغزی؟!
    اولی: نمی دونم… اونشو نگفت!!
    الله اکبر
    .
    .
    .
    .
    حالا سوال اصلی اینجاست چرا دختر خانوما برا سریال های جم تی وی
    هنوز وبلاگ درست نکردن؟ :دی
    هنوزم دیر نشده ها دست به کار شید
    .
    .
    .
    .
    ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺻﻠﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﯾﺎﻟﻮﮒ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻫﺎﯼ GEM tv :
    ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﺎﻝ ﮐﯿﻪ؟!
    .
    .
    .
    .
    اینترنتی عاشق نشی بلند صلوات …!!***
    ” قابل توجه دهه ۸۰یا :دی “
    .
    .
    .
    .
    اونـــقدی که توایران شـــــــاخ هست،تو دنیا گــــــاو نیست! والا***
    .
    .
    .
    .
    اول دبیرستان که بودم یبار دختر همسایمون اومد بهش درس بدم
    گفت وای چقدر هوا گرم!
    منم کولر رو روشن کردم واسش…
    هنوز که هنوزه همه سرزنشم میکنن
    .
    .
    .
    .
    دختره نوشته بود هنوز جای دوست داشتنت درد میکند***
    منظورش کجاس ؟!
    یکی به مام بگه )
    .
    .
    .

    جوک خنده دار
    .
    این دخداریی که استاتوس های بی ادبی رو لایک نمیکنن
    همونایی هستن که با بوس حــ..ــامله میشن )

    ***
    .
    .
    .
    .
    تو فکرم یه نمایشگاه بزنم و نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بزارم !
    .
    .
    .
    .
    اینایی که از تاکسی پیاده میشن
    بعد تازه دستشونو میکنن تو این جیبشون
    بعد دستشونو میکنن تو اون جیبشون
    بعد بقیه جیباشونو میگردن
    کیف پولشونو درمیارن و یه ۱۰هزار تومنی مثلن میدن به راننده تاکسی تا اون خوردش کنه ۹۵۰۰تومن بهشون پس بده رو باید تا هنوز حکم اعدام در مملکتمون ورنیفتاده توی میدون اصلیه شهر دار زد !***
    .
    .
    .
    .
    یه سوال فنی داشتم !!!
    راننده تاکسی عزیزی که یه کاغذ گنده میزنی رو داشبرد ماشینت مبنی بر اینکه :
    لطفا درب رو آهسته ببندید
    لطفا با موبایل خودتون صحبت نکنید
    کرایه خود را قبل از پیاده شدن آماده کنید
    بحث سیاسی ممنوع ، اینجا مجلس نیست
    موقع پیاده شدن به منتها علیه سمت راست خود نگاه کنید موتوری نیاد …
    آقا راننده اجازه هست سوار بشیم ؟؟؟***
    .
    .
    .
    .
    گون از نسیم پرسید هوس سفر نداری ز غبار این بیابان ؟
    نسیم هم برگشت با یه نگاهی عاقل اندر سفیه گفت : خبر از قیمت بلیطا داری شوما ؟ آر یو کیدینگ می ؟***
    .
    .
    .
    .
    جوک توپ
    یه قانون تو تهران هست که میگه اگه تو مسیری هستی که ترافیک نیست ، قطعا اشتباه اومدی !***
    .
    .
    .
    .
    یه هرکی بال دادیم اوج گرفت و جای تشکر رید رو سر خودمون !***
    .
    .
    .
    .
    جوک خنده دار
    ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﯾﺸﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ !***
    .
    .
    .
    .
    یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ازش یه غول اومد بیرون بهم گفت آرزو کن ! گفتم یه خونه میخوام …اس ام اس کپی شده از اس ام اس خور بلاگفا خانه اس ام اس ایران  گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !؟***
    خیلی منطقی بود لامصب …
    .
    .
    جوک خنده دار
    .
    .

    یه چیزی !
    برید کامپیوتر رو روشن کنید
    یه آهنگ شاد بزارید
    خب حالا برید برنامه وُردتون رو بازکنید !
    آها ! حالا اگه تونستید یه نامه غمگین به یه نفر بنویسید ، عمرا اگه بتونید !!!***
    اصغرجون اسکارو رد کن بیاد …
    .
    .
    .
    .
    یه ماشین لباسشویى داریم انقدر تکون میخوره که بنده ى خدا همزمان هم لباس میشوره هم تو خونه قدم میزنه !***
    .
    .
    .
    .
    اصن کارخونه ی رانی باید با شرکت جی ال ایکس همکاری کنه تا به آبمیوه بده بیرون که میوه ی تهش از قوطی بیاد بیرون به راحتی !***
    .
    .
    .
    .
    اس ام اس خنده دار اردیبهشت ۹۲
    دخترا تا وقتی لاک ناخنشون خشک نشده کاملا بی دفاع و بی خطرن …***



    منبع http://smskhor.blogfa.com/post/2451#ixzz2kTIHC13P
    sms474 بازدید : 115 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)
    اس ام اس های دروغ و دروغگو

    اس ام اس های دروغ و دروغگو

    چگونه در این چشم های زیبا جا داده ای این همه دروغ را؟!

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    بین تموم دروغات حتی نبود یه حرف راست اما اینو یادت باشه دروغگو دشمن خداست!

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    پیکان هزار سو شدم باور کن در عشق سیاه رو شدم باور کن

    آنگاه که بر گله ی قلبم تو زدی چوپان دروغگو شدم باور کن

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    به خودت راست بگو ، آنگاه توان دروغ گفتن به کسی را نخواهی داشت

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    اونکه میگفت جونش به جونت بسته است / حالا داره به گریه هات میخنده

    اونکه میگفت بدون تو میمیره / دروغ میگه دلش جنس کویره

    دروغ میگه تو گوش نده به حرفاش / نگو میخوای هنوز بمونی باهاش

    خیال نکن بدون اون میمیری / بذار بره ، نباشه جون میگیری

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    به سه چیز تکیه نکن غرور ،دروغ و عشق،

    آدم با غرور می تازد، با دروغ می بازد وبا عشق می بازد.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    داستایوسکی کسی که به خودش دروغ می گوید و به دروغ خودش گوش می دهد، کارش به جایی خواهد رسید که هیچ حقیقتی را نه از خودش و نه از دیگران تشخیص نخواهد داد.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    هر کس بد ما به خلق گوید ما دیده به بد نمی خراشیم

    ما نیکی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    در ابتدایی خوانده ام بابا به ما نان می دهد

    کوکب خانم سفره را به سرزده میهمان می دهد

    اما حالا حسنک آنطرف با گوسفندان همنشین

    چوپان دروغگو اینطرف به گرگها اسکان می دهد

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    دروغ نیست اگر بگویم. که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    کاش خدا سه چیز را نمی آفرید غرور،دروغ، عشق

    تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!!

    حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

    حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !
    sms474 بازدید : 92 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

    وقتی تو نیستی …
    شادی کلام نامفهومی ست !
    و ” دوستت می‌دارم ” رازی‌ ست
    که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند
    و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟
    اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند
    .
    .
    .
    زندگی ام بسته به تار مویت
    آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …
    .
    .
    .
    امــروز هـم گـذشـت وُ نیامــدی
    نا شکـر نیستـم
    فــردا هم روزِ خـداست!
    .
    .
    .
    میگن قسمت نیست ، حکمته …!
    من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم !
    اما تو معنی طاقت رو می دونی !
    مگه نه … ؟!
    .
    .
    .
    نانوشته هایم بسیارند
    مثل بی قراری هایـم…
    من سکــوتم را فریـاد می کِشــم
    آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد…
    .

    sms474 بازدید : 201 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

    ییـــا بـــاز هــم خـــودمــان را بــه نفهـمـی بـــزنــــیم !
    گـاهـی بفـهـمی ، نفـهـمی .. نفـهـمـی ، اوج ِ فــــهم اسـت !
    .
    .
    .
    معشوقه ای پیدا کرده ام
    به نام روزگار . . .
    این روزها مرا درآغوش خویش
    سخت به بازی گرفته است !
    .
    .
    .
    آدم ها دروغ نمی گن
    اگر چیزی می گویند صرفا ” احساسشان درهمان لحظه ست …
    نباید روش حساب کرد …
    .
    .
    .
    همــه ی مـــا
    فقــط حســـرت بــی پــایــان یــــک
    اتفــــاق ســـاده ایـــم
    کــــه جهــــان را بـــی جهــــــت ،
    یــــک جــــور عجیبــــی جــــدی گرفتـــــه ایــــم … !
    .
    .
    .
    وقــتی همه چیز خوبه
    میترسم …
    مـا به لنگیدن یکــــ جایِ کار
    عـــادت کـــرده ایـــم . . .
    .
    .
    .
    آدما مترسک سر جالیز نیستن؛
    که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی؛
    پس یه کم در مورد آدما منصف باش؛
    تا مترسک یکی دیگه نشی …!

    sms474 بازدید : 107 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

    اس ام اس عاشقانه


    قبل از خواب،
    فقـط و فقــط به تــــو فکر میکنم،
    به همه زندگیم؛ که تـــــو هستــــی...
    و می دانم كه میخوابی،
    و قبل از بسته شدن چشم هایت،
    به همه چیز فكـــر میكنــــی
    جـــٌــــز مـــن....!!



    دوست دارم کسی مرا با تمام نقص هایم وتمام بدیهایم بخواهد...چون کسی که مرا آنطورکه میخواهدتغییربدهد وبعد بخواهد یک خودخواه است...فقط یک خودخواه..من همینم.



    خدایا ...
    کسی را که قسمـــت کس دیگریست، سر راهمان قرار نـــده !
    تا شبهای دلتنگیــش برای ما باشد ، و روزهای خوشــش برای دیـگری ...


    امین اس ام اس

    درد یعنی چشمانت ...
    درد یعنی منحنی های صورتت ...
    درد یعنی چند قدمیه آغوشت ...
    لعنتــــــــی من درد دارم ... درد تو ...
    میفهــــــــــمی ... ؟؟؟؟



    من شکستن نمیدانم ،
    ولی هر کس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود
    دلم را، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را..دلم را با نگاه سردش..و
    کمرم را.. با رفتنش


    اس ام اس


    ﻫﯿـــــــﺲ !
    ﮐــــﻤﯽ ﺁﺭﺍﻣــــﺘـــﺮ ﺗﻨـــــﻬﺎ ﺷــــﻮ
    ﺑﯽ ﺻـــــﺪﺍ ﺗــــﺮ ﺑـــﺸــــﮑــــﻦ
    ﺁﻫــــﺴــــﺘــــﻪ ﺗـــﺮ ﺳﺮﺍﻏـــــﺶ ﺭﺍ ﺑﮕـــــﯿـــــﺮ
    ﻣـــﻤــــﮑــﻦ ﺍﺳﺖ ﺑــــﯿـــﺪﺍﺭ ﺷــــﻮﺩ
    ﻭﺟــــــــﺪﺍﻥ ﻧــــــﺪﺍﺷﺘــــــﻪ ﺍﺵ !!!


    sms474 بازدید : 91 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

     

     

    اس ام اس های مذهبی (اس ام اس نیایش با خدا)

     

    بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود … ما راهمان جداست ،
    این ابرها تا می توانند ببارند ، ما چترمان خداست …

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم
    به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم …

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    خدایا! به هر که دوست میداری بیاموز که:عشق از زندگی کردن بهتر است.
    و به هر که دوست تر میداری بچشان که:دوست داشتن از عشق برتر ..

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    ماه من ، غم و اندوه اگر هم روزی ، مثل باران بارید یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود:
    که خدا هست هنوز …

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند. عشق بورز به آنها که دلت را شکستند. دعا کن برای آنها که نفرینت کردند. درخت باش برغم ِ تبرها، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست …

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *

    نام آفتابگردان که میاد همه را به یاد آفتاب می اندازد،نام انسان که میاد آیا کسی را به یا خدا می اندازد؟

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    دلم برای جنگ های لوله خودکاری ، دلم برای شیطنتهای کودکی و ایستادنهای مکرر پشت در دفتر دلم برای معلمهایی که عاشقانه آزردنم وعشقهایی که بی بهانه آزردمشان و از همه بیشتر دلم برای خدا تنگ شده…

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    هرگاه خداوند تو را به سوی پرتگاه هدایت کرد ، به او اعتماد کن زیرا یا تو را از پشت خواهد گرفت یا به تو پرواز را خواهد آموخت…

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *

    حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست،
    خدا در حضور هر کسی رازی نهفته ،
    خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را …
    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *

    کاش خدا ۳ چیز را نمی آفرید ( غرور – دروغ – عشق ) تا هیچ گاه کسی سر غرور به دروغ دم از عشق نزند …

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    درگاه تو قبله سجودم / زنده به وجود تو وجودم
    خواهم که همیشه زنده مانی / خود بی تو مباد زندگانی
    یا رب،ز جمال این جهاندار / آشوب و گزند را نهان دار
    هر در که زند،تو ساز کارش / هرجا که رود،تو باش یارش

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از ناامیدی هست . دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید هست

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید
    نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی
    قنوت لحظه هایت را میان
    ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    خدا به من زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری
    غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او می گوید آری و هرچه می خواهی به تو می دهد. او می گوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک چرا باید به دور تو بگردم؟! ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من بگردم

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    یارب دل دوستان پر از غم نکنی با تیر بلا قامت ما خم نکنی ای چرخ تو را به قرآن سوگند یک مو ز سر عزیز ما کم نکنی

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    جز توکل بر خدا ، سرمایه ای در کار نیست
    هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    نازنین قصه نخور، قصه نویس تو خداست / نارفیقند همه، تنها رفیق تو خداست…

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    ار پشت تمام ناکامیها خدایی است که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    آه خدا ؛ گفتم خسته ام ، گفتی : لا تقنطوا من رحمة الله … از رحمت خدا ناامید نشوید ( زمر ۵۳) گفتم : هیچ کس نمیدونه توی دلم چی میگذره ، گفتی : ان الله بین المرء و قلبه … خدا حائل است میان انسان و قلبش (انفال ۲۷) ، گفتم : هیچ کسی را ندارم ، گفتی: نحن أقرب إلیه من حبل الورید … ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق ۱۶) ، گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی ! ، گفتی : فاذکرونی اذکرکم … منو یاد کنید تا یا شما باشم (بقره ۱۵۲)

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است ، آن لحظه که دیده ات ز اشکی خیس است ، یاد آر که محتاج دعایت هستم

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    مطمئن باش ، حرفهایت هرچند تکراری باشد ، یکی هست که به آنها گوش میدهد آن کسی نیست جز خدا . . .

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    از خدا می خواهم که آنچه را که شایسته توست به تو هدیه دهند نه آنرا که تو آرزو داری ! زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    عشق یعنی اشک توبه در قنوت،
    خواندنش با نام غفار الذنوب
    عشق یعنی چشمها هم در رکوع،
    شرمگین از نام ستار العیوب
    عشق یعنی سر سجود و دل سجود،
    ذکر یارب یارب از عمق وجود

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    خداوندا تقدیرم را زیبا بنویس ، کمک کن آنچه تو زود خواهی من دیر نخواهم و آنچه تو دیر خواهی من زود نخواهم

    *

    اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

    *
    اى کاش خدا از تو بگیرد
    هر آنچه که خدا را از تو مى گیرد.
    خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که همه چیز رو بهم بدی و یه جورایی همیشه ازت طلبکارم…
    خدایا منو ببخش اگه بابت اون چیزهایی که بهم ندادی اون جور که باید شکرت رو به جا نمی آرم…
    خدایا منو ببخش که همیشه تو ناخوشی ها یادم می افته که یه خدایی هم دارم…
    خدایا منو ببخش که همیشه تو نمازم همه جا هستم الا در نماز…
    خدایا منو ببخش یه وقتایی به خاطر نماز هیچ و پوچ و بی روحی که می خونم فکر میکنم لایق بهترین ها هستم.
    خدایا منو ببخش که همیشه برای همه چیز و همه کس به اندازه ی کافی وقت دارم؛ جز برای نماز خوندن و با تو بودن…
    خدایا منو ببخش که ساعتهای متوالی رو با دیگران می گذرونم ولی موقع نماز خوندن از همه ی مستحبات فاکتور میگیرم…
    خدایا منو ببخش که بهت اعتراض میکنم وقتایی که دستم رو با مهربانی می گیری و از پرتگاه نجاتم میدی…
    خدایا منو ببخش اگه همیشه به فکر رضای همه ی هیچ ها هستم؛ ولی به فکر رضای تو که همه هستی نیستم…
    خدایا منو ببخش که فکر کردن به هیچ ها ، غبار بر دلم نشانده تا نتوانم تو را بشناسم…
    خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی تورو دشمن خودم میدونم و همه ی هیچ ها رو دوست خودم…
    خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده ات…

    تعداد صفحات : 14

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,047
  • بازدید سال : 11,549
  • بازدید کلی : 108,863